Forum voor vloeren pagina
Startpagina.nl Dochters op alfabet Categorieen Voor kids Luister radio Kijk TV Meer Startpagina

vloeren.startpagina.nl/prikbord

U kunt geen nieuwe berichten plaatsen op dit prikbord.

Ga naar discussie: VorigeVolgende
Ga naar: DiscussielijstNieuw berichtZoekenLog inPrint
 • Uitgeklapt op datum • Uitgeklapt met draadjes

klachten laminaat

Gepost door: jolanda ()
Datum: 26 maart 2006 20:15

wij hebben 4 weken geleden quick-step eligna 800 laminaat laten leggen, wij hebben wat betreft de ondervloer ons laten adviseren door de vloeren zaak die het gelegt heeft, wij hebben direkt nieuwe viltjes onder onze meubels gedaan omdat we net een verbouwing achter de rug hadden we hadden hier voor een parket vloer.
na een dag hadden we al krassen bij de eethoek, later kwamen er krassen over de hele vloer zelfs op plaatsen waar haast niet gelopen word, vandaag viel de afstand bediening uit mijn handen en toen sprong er gelijk een stukje uit, de vloeren zaak heeft deels van die groene platen gebruikt en deels folie omdat er op de grens kamer keuken een heuvelsje lag ,zelf hadden wij voorgesteld om dat weg te schuren, dat vond hij ook een goede oplossing maar toen de jongens het kwamen leggen hebben ze dus met die platen en folie gewerkt waardoor de vloer behoorlijk afloopt naar de kamer toe de vloeren zaak zij eerst dat de krassen veroorzaakt moeten zijn door een krassend medium ,maar wij waren daar niet tevreden mee omdat wij alle voorzorg maatregelen hebben genomen en op de bovenverdieping bouwmarkt laminaat hebben liggen al 4 jaar en daar word behoorlijk op geschoven en geleefd maar dat ziet en nu beter uit dan dit dure laminaat wat in de kamer ligt.
nu haalt de vloerenzaak toch de leverancier er bij omdat ik dit niet normaal vind en een andwoord wil, ik durf hier niet meer op te leven en ben bang dat het met een jaar er al niet meer uit ziet en heb spijt van mijn keuze wie heeft ervaring of weet wat normale slijtage of leg manieren zijn groetjes jolanda

Onderwerp Geschreven door Gepost
  klachten laminaat
jolanda 26/03/2006 20:15

Re: klachten laminaat

Ingrid 29/03/2006 15:37

m 31/03/2006 12:41

Elisabeth 03/04/2006 11:40
Ga naar: •DiscussielijstZoekenLog in
Sorry, je hebt geen toestemming voor het posten van berichten in dit forum.

Privacy- en cookiebeleid - Copyright - Disclaimer - Alle dochters - Dochters per categorie - Forum en chatregels - Contact
© 1998-2011 Startpagina B.V. - vloeren.startpagina.nl - onderdeel Sanoma Media Netherlands groep